Առաջադրանքներ

Ուրիշի ուղղակի խոսքը դարձրու անուղղակի։

Քարտուղարուհի խնդրեց ինձ.

— Մի՛ մտեք, որովհետև պետը զբաղված է, ու թե և նա կարող է չբարկանալ Ձեզ վրա, բայց ինձ վրա հաստատ կբարկանա։

Քարտուղարուհի խնդրեց ինձ, որ չմտնեմ, որովհետև պետը զբաղված է, ու թե և նա կարող է չբարկանալ ինձ վրա, բայց իր վրա հաստատ կբարկանա։

— Եթե դու թուղթն ապահով վերադարձնես ինձ ոչինչ չեմ անի քեզ,- «ասաց ինձ Հովսեփ Աղան»

Հովսեփ Աղան ասաց ինձ, որ եթե ես թուղթն ապահով վերադարձնեմ նրան ոչինչ չի անի ինձ։

— Ես բարեկամներ չունեմ,- «Ավելացրեց Բեթհովենը»,- և պետք է ապրեմ միայնակ, ինքս ինձ հետ։

Բեթհովենը ասաց, որ ինքը բարեկամներ չունի և պետք է ապրի միայնակ, ինքն իր հետ։

— Բնություն իմ աշխարհն է, և ես մտնում եմ այդ աշխարհը ինչպես իմ սեփական տուն,- «աաում է Մարտիրոս Սարյանը»

Մարտիրոս Սարյանը ասում է, որ բնությունը իր աշխարհն է, և ինքը մտնում է այդ աշխարհը ինչպես իր սեփական տուն։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *