Հունվարյան հաշվետվություն

Մենք հայոց լեզվի և գրականության դասին պատվելի Թամարի հետ սկսեցինք ծանոթանալ Մշո բարբառի հետ սկզբում դժվար էր ես չէի հասկանում, երբ մենք սկսեցինք փոխադրել ես սկսեցիմ հասկանալ, ես փոխադրել եմ Դեվեն ու գառները և Տերտերոջ դասը մենք կարդացել՝ Ռեսի հրիսեն, Գեղով ծուռ, Դեվեն ու գառները, Տերտերոջ դասը և այլն մենք Մշո բարբառի բառարան կազմեցինք ինձ շատ դուր եկավ այդ ամեն ինչը։ Ռուսերենի դասին մենք իմացանք թե ինչու էն գոռում ռուսական հարսանիքների ժամանակ «горько», թարգմանել ենք Հայաստան հայ և հայ աղջիկ ռուսերեն այդպես թարգմանել ենք տարբեր երկրներ՝ վրաստան, ռուսաստան, լեհաստան։ Սովորել ենք գոյական եզակի թիվը ռուսերենից և վերջ։ Անգլերենի դասին մենք սովորել ենք մոդալ բայերը, նոր տարի և ինչ է մտնում նոր տարում մեջ, հեռուստաշոուի տեսակները և մոդալ բայերով աշխատանք։ Մաթեմատիկային արել ենք էջ 54-ից առաջադրանքները։ Աշխարհագրությունից մենք սովորել ենք մարզերը նրանց մարզ կենտրոնները, քաղաքները բարձր լեռները, լեռնաշղթաները, ցածր լեռները, գետերը և այլն։ Հայոց պատմության դասի մենք սովորել ենք Հայկական հագուստի մասին տարազ կան շատ տարբեր տարազներ, մարզերի տարազներ, տարբեր գույների տարազներ, տարբեր գործվածքներից տարազներ և սովորել ենք հայ թագուհիների մասին Էրատո, Զաբել, Կլեոպատրա, Սաթենիկ, Փառանձեմ և այլն։ Ֆիզիկային մենք դասագրքից սովորեցինք Էլեկտրական լիցք, էլեկտրական հոսանք, ատոմի կառուցվածքը, էլեկտրական դաշտ։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *